CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 6, 2011

final comes around

bismillahirrahmanirrahim ...

YA ALLAH .. sangat takut untuk exam kali ni .. tapi , pemalas beno ko nak usaha kan jamilin ..!! adess =.="

banyak nak baca ni .. huhu .. sangat sadisss ... dapat ke aku ketchup ni .. hohoii ... nahu and balaghah yang paling aku takot ...
asyik termenung je la memikirkan nye ye jamilin !!





"YA ALLAH , kayakanlah aku dengan kekayaan ilmu..
hiasilah aku dengan perhiasan sopan santun..
muliakanlah aku dengan kemuliaan taqwa..
cantikkanlah aku dengan kesihatan yang sempurna"

aminn ya rabbal ala min ...

keep it up !
aja !
fighting !
ijtihad !
chayok !

YOU can girl !
insyaAllah !

p/s :usaha + ikhlas + doa + tawakkal = mumtaz !
insyaAllah !! :)

senyum lah senyumlah wahai cik mek comel !
-even hati kacau-
ngeh3 ..=D

No comments:

Post a Comment