CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 1, 2011

waiting part 1

selalunya , family kitorang ni akan buat family event , boleh dikatakan every year , tapi .. da lame tak buat kan ... baru mule balik tahun lepas , so , for this year ... family members kitorang iaitu keturunan arwah Kassiim bin sanji dan arwah zaharah bin kassim akan mengadakan family day dekat BUKIT GAMBANG WATER PARK ! ohooo ! bunyi cam gempak an .? tapi , memang gempak pon tempatnye .. aku dah usya habes2 .. mmg baekk laaa !! ta sabar kot nak pegi ...
haa ! cer tengok pic kat bwah ni !!




menarik kan .?? sangat tak sabar nak pegi ! actually , kitorang punye family day ni maybe akan diadakan pada 16-18 dec hjung tahun ni .. insyaAllah .. kalau tak de halangan ... bukan ape .. ade jgak la cousin aku yang amik spm tahun ni , takut terlepas pulak kan .. huhu .. aku pon takut jugak terlepas , sebab tak silap aku la .. blan 12 aku da msuk new sem .. tapi , andai la ak da masuk new sem an ... uisy ! sryez ak ckap ! AKU NAK PEGI JUGAKK !! aku sanggup amik bas dari terengganu , ke gambang ni !! aku nak jugak FOLLOW !!! FAMILY DAY woiii !! tmpat masyukk plak .. uisy .. tanak terlepas !!

ok guys .. nantikan part 2 bulan DEC nanti .. kalau panjang umo .. huu .. :D

No comments:

Post a Comment