CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 8, 2011

AISHITERU ^^



menunggu ..
sesuatu yg sgt mengebalkan bagiku..
saat ku harus bersabar dan trus bersabar..
menantikan kehadiran dirimu,
entah smpai kapan aku harus menunggu..
sesuatu yg sgt sulit tuk ku jalani..
hidup dlm ksendirian sepi tanpamu..
kadang ku berpikir cari penggantimu..
saat kau jauh di sana......


gelisah..
sesaat saja tiada khabarmu ku curiga..
entah penantianku takkan sia2..
dan berikan SATU JAWABAN PASTI..
entah smpai kapan aku harus bertahan..
saat kau jauh di sana rasa cemburu..
merasuk ke dalam pikiran ku melayang..
tak tentu arah tentang dirimu ..
apakah sama yg kau rasakan..

walau raga kita terpisah jauh..
namun hati kita selalu dekat..
bila kau rindu pejamkan matamu..
dan rasakan a a a aku..

kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh..
terhapus ruang dan waktu ..
percayakan kesetiaan ini ..
pada ketulusan a a ai aishiteru ..

saatku sendiri pikiran melayang terbang..
perasaan resah gelisah..
jalani kenyataan hidup tanpa gairah..

lupakan segala obsesi dan ambisimu..
akhiri semuanya..
cukup sampai di sini..
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku...

KU MOHON KAU KEMBALI...

kimita..touku kitemo..
[meskipun kamu jauh]
kiminoi shuaga sinagaru tala..
[aku tetap mengingatimu selalu]
shiniteruyo,shiniteruyo...
[percayalah,percayalah]



2 comments:

  1. yang,aku hapal tau lagu nie..!!
    ade mase, aku nyanyikan untuk ko t.. =)

    ReplyDelete
  2. ak pon da hapal .. lyan tym tgah sdey ...=(
    ak tao , ko dpt restu da an , nti jmpe ak keyh !=)

    ReplyDelete